17.11.2014

Mustaa & Kultaa

Tein muutamia hankintoja taannoiselta lomaltamme ja ajattelin vilauttaa niitä myös täällä blogin puolella ennen in action! kuvia. En lähtenyt reissuun sillä mielellä, että hankkisin jotain, muttamutta... kuinkas kävikään ;).

Olen jo hetken etsinyt hyvä materiaalista ja hyvin istuvaa takkia, jota voisi pitää niin hameen kuin housujen/farkkujen parina ja hitsi kuulkaa minkä aarteen löysinkään! Takissa on napakka leikkaus ja ulkonäkö hivelee silmääni magein yksityiskohdin. Oikein miellyttävä löydös pitkästä aikaa.



No sitten kenkiin. Kenkäholistina olen siitä onnellisessa asemassa, että Mieheni tekee monesti minulle kenkälöytöjä. Nämäkin korot hän bongasi tuosta vaan ja ah, miten hyvät nämä ovatkaan kävellä vaikkakin korkoa löytyy. Pohja on maanmainio Suomen olosuhteisiin; ei nimittäin luista talvikeleillä. Korkolaput tulen kenkiin uusimaan, kuten monesti teen uusiin tulokkaisiini.



Kyllä nuo korot vaan ovat niin ihania :)
Illanjatkoja ruudun toiselle puolen!

2 kommenttia:

  1. Voi vaude mitkä korot! Olen itse myös kenkäholisti, mutten ole synnytyksen jälkeen voinut pitää korkoja. Jalka muuttui jotenkin. Oliko sinulla ongelmia kenkien ja korkojen kanssa tyttäresi synnyttyä? Ja upea myös tuo nahkatakki! Lisää kuvia kait luvassa ;)?

    VastaaPoista
  2. Nam, mitkä kengät! Meilläkin miehellä on silmää kengille, joten bongailee niitä myös kun olemme etsimässä minulle kenkiä. Kuinka kätevää!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...