28.9.2013

Lauantain pikaterveiset: takin metsästystä ja sitäsuntätä

iPadin välityksellä pikaterkut!:)!

Yhdellä sanalla kuvattuna päivämme on ollut aktiivinen. Brekun jälkeen suuntasimme Baukkariin ja sieltä Gigantin kurvin jälkeen autokaupoille. Hakusessa ns. ykkösauto (tai siis mulle kakkosauto) perheeseen. Lounas Ompussa ja minä takkia metsästämään, jota en tosin löytänyt. Kait se on tsekattava äitiysmallisto. Mulla on takkihaaste joka on kääntymäisillään takkiongelmaksi. Ruokakaupan kautta kotiin ja nyt hetki sohvalla lakisääteisellä kahvitauolla :).

Onko teillä muilla muuten takkiongelmaa? Jos, niin mistä olette takkeja kurkkineet? Mulla hakusessa rentotakki, pari A-linjaista villakangastakkia löytyy, mutta haluaisin löytää rennon yksilön.

Mies tekee Tingaa (tulossa ruokapostaus) ja mä kurvaan pihahommiin. Illalla tuttavien luo dinnerille. He muuttavat ja me tehdään ruoka ja viedään ruoka+juomat mukanamme. Kivaa!

Mukavaa lauantaita!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...